Laptop-kvalitet på FAI

Sv: Laptop-kvalitet på FAI

Hej!

Mitt första inlägg på Buke, men jag vill så gärna berätta att jag har ett Laptop-sto född 07, och det bästa med henne är att hon har ett temperament som är fantastiskt. Hon är så vänlig och positiv så att man bara älskar henne för det ... ska försöka hitta en bild på henne. Vi har ridit henne ett par gånger nu och hon är otroligt sammarbetsvillig.

Det ska bli så spännande att se om det dyker upp några avkommor på treårstestet i år. Jag tror att det finns en hel del 07 att visa.

Lycka till med era ston!

Vi ska förhoppningsvis visa våran. Honom skäms vi inte för. Mamman hade visserligen trevlig galopp o skritt men traven har han ärvt ifrån sin far.

Här är film från andra löshoppningen. Han var lite spänd men gjorde ändå sitt jobb. Det ska visst komma från pappan, att vara lite känslig och avvaktande men ändå samarbetsvillig och lugn. Snällare häst än våran Lanzelot får man leta efter.

Trådkapning ;)

Passar på att fråga i denna tråd som säkert drar till sig en del Laptop-intresserade efter en bild, eller kanske till och med en filmsnutt, på fadern Loredo? Har letat rätt mycket på nätet utan att hitta något. Trodde att en hingst som stod på Celle under flera år skulle gå att hitta på bild, men inte ...

Lägg gärna ut länk eller skicka PM om någon har tillgång till detta.

Liknande trådar

Avel Funderar lite hur jag ska tänka kring försäljning av mitt sto och tar gärna lite tips av er med erfarenhet. Hon är dräktig nu och fölet...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: maria_b
·
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 268
Senast: Habina
·
Avel Jag har ett sto som betäcktes två gånger förra sommaren (naturlig betäckning). Hon tog sig ej på första försöket men på andra försöket...
Svar
5
· Visningar
1 521
Senast: gylle
·
Trav Jag är helt ny på Bukefalos och även inom det här med avel, men ååååååh vad otroligt spännande det är! Jag fick ett föl nu i sommar (e...
Svar
15
· Visningar
4 959
Senast: Mia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025