Länsmästareutställning...

Gnist

Trådstartare
Fara eller inte :confused: Tycker det verkar lite rörigt system att kora länsmästern..
Iaf Här kör dom hund mot hund, oavsett ras.
2 hundar ställs mot varandra hela tiden tills det återstår en som då blir länsmästare..
Känns som att det kommer att ta en halv evighet innan det är avklarat..Frågan är alltså om det är värt att fara ner med gammelmannen, som på sin för året Enda utställning kvalificerade in sig till att få deltaga. Känns ju inte direkt som att man har sååååå stor chans att ta titeln årets "länsmästrveteran" :smirk:

Såå, jag är i valet och kvalet här..Å ena sidan, så är det ju skitkul att få fara dit och visa upp gammelmannen och å andra sidan så är väl som sagt chansen att faktiskt vinna så enorm...
Vad att göra ??????????

Sv: Länsmästareutställning...

Nu har jag iaf skrivit ut och fyllt i anmälningsblanketten :crazy:

:o Kom på att jag glömt att fråga om det är fler här inne som kvalificerat in sig till vnkk mästareutställning....?

Vinna är väl inte allt här i livet :) ,
Huvudsaken är väl att man har kul.
Tycker att du skall åka :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
4 320
Övr. Hund Hola! Så, förra året körde jag och min fästman + doggo nr 1 från England (där vi bor) till Sverige (där alla andra bor, haha!). Det...
Svar
9
· Visningar
3 211
Senast: AraSlei
·
Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
5 685
Senast: Tuggben
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 095
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar