Länsforum?

E

Eccentric

Ibland ser man trådar där man vill att folk från ett visst län skriver, och ibland trådar om buketräffar osv. Skulle det inte vara roligt om det fanns ett allmänt forum för varje län? Då kan man ju diskutera om lite mer lokala saker och så.

Iofs så finns det ju en del som inte vill berätta var de bor, så det kanse inte funkar ändå..:crazy:

är det en dålig idé?

Sv: Länsforum?

Det skulle ju bli så hemskt många forum om alla län fick sin egen del.
Kanske inte riktigt hållbart i längden för ett forum som Bukefalos.

Dessutom hör den här tråden hemma under Bukefalos-hjälp!

aa det har du ju rätt i. men om man gör ett för norra sverige, en för mellan och ett för södra?

nja, jag vet inte om jag tycker den hör hemma där, för jag ville bara höra runt lite vad ni tycker. om det är nån idé att föra min fundering vidare?

nja, jag vet inte om jag tycker den hör hemma där, för jag ville bara höra runt lite vad ni tycker. om det är nån idé att föra min fundering vidare?

Men tråden handlar om sådant som rör Bukefalos, alltså hör den hemma på bukefalos-hjälp och inte äldre ungdom. :p

Det tyckte jag lät som en bra idé. :)
Norra, mellan och södra. :)

ja, då får man snacka lite mer lokalt. tänkte om det kunde vara ett allmän forum som ligger under U och ÄU eller nåt?

och givetvis får man ju gå in i varandras "regioner" om det är nåt man vill diskutera där åså.

Men tråden handlar om sådant som rör Bukefalos, alltså hör den hemma på bukefalos-hjälp och inte äldre ungdom. :p

mja det har du ju rätt i, men tror inte det är lika många som läser här som på tex ÄU där jag la tråden..

Jag är tveksam. Bl.a. så tror jag att Bukefalos (U/ÄU/S) skulle bli ganska splittrat om alla, istället för att hänga i ett gemensamt forum, började dela upp sig efter var i landet man bor. Är det dessutom så att du menar att de vanliga diskussionerna ändå skulle fortsätta hållas i ett gemensamt forum, så kan jag inte se att geografiska forum ö.h.t skulle fylla någon funktion. många Buke-träffar brukar det liksom inte vara på G samtidigt.

Sedan är det väl inte särskilt svårt att diskutera vad som händer i södra, mellersta eller norra Sverige redan idag? Vill alla norrlänningar skapa en tråd som de kan hålla till i så är det fritt fram, liksom. Likaså när det gäller Buke-träffar. Det är ju bara för vem som helst att skapa en tråd om att det vore kul med en träff i t.ex. Enköping, så får vem som helst svara sedan. Karlstadsbo som Lundabo.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Raderad medlem 149639
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 808
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 347
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar