Länkar till föreningar / ridklubbar tillåtna i annonser?

Ponnytant

Trådstartare
Hej!
Hittar inte en nyinlagd annons. Antingen har jag inte sparat den ordentligt - men misstänker att den är bortplockad för att den innehåller en länk. Innan jag försöker igen passar jag därför på att fråga så att det blir rätt. Det gäller en träning som anordnas på en ridskola via klubben. Får man inte får länka till föreningar/klubbar, eller är det bara företag och tränares hemsidor (som ju också oftast ÄR företag) man inte får länka till?

Lägger till att jag har lagt in samma information i kalendern - ska jag plocka bort länken även där (innan det blir borttaget)?

Sv: Länkar till föreningar / ridklubbar tillåtna i annonser?

Det räknas som reklam/marknadsföring och åker på det.
Kalendern är helt rätt ställe att lägga informationen, osäker dock på hur vi ställer oss till länkar där.

Sv: Länkar till föreningar / ridklubbar tillåtna i annonser?

Jag har plockat bort länken i kalendern och även lagt in en ny annons under annonser. Utan länk.
Prospektet med information ligger på klubbens hemsida - först försökte jag bif in dokumentet, men man kan inte bif pdf (eller?) - det var därför jag la in en länk istället. Men den är alltså borttagen :)

Tack för snabb info.

Liknande trådar

D
Bukefalos Om jag inte är helt felunderrättad så är anledningen till att folk skriver ut företagsnamn med asterisker att man vill bekämpa...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama