S
Silly
Jag har lite beslutsångest, ska köra pållan ca 1,5 h imorgon fram och tillbaka (så 3 h då) och kan inte bestämma mig för om jag ska ha mellanväggen eller inte. Hon har åkt smalt tidigare men i augusti iår klev hon över bommen och klättrade ut genom skötardörren. Efter det har hon fortsatt åka smalt och det har gått bra, inga fler incidenter men hon tappar väldigt lätt balansen och blir uttråkad av att åka länge. Nu har jag kört henne en gång utan mellanvägg och hon älskade det! Det var bara en kort sträcka men när jag skulle lasta ur stod hon kvar och var helt fokuserad på sitt hö så jag fick gå in och hämta henne. När man kör smalt backar hon ut så fort hon får chansen!
Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra, jag har inte en anning om hur hon reagerar vid längre resor och om hon skulle börja slänga sig är det obehagligt när det finns så mycket utrymme. Vad skulle ni gjort?
Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra, jag har inte en anning om hur hon reagerar vid längre resor och om hon skulle börja slänga sig är det obehagligt när det finns så mycket utrymme. Vad skulle ni gjort?