Lampor/belysning på altan och trädgård

Hippocampus

Trådstartare
Jag undrar vad ni har för belysning i er trädgård men kanske framför allt på altanen? Jag skulle vilja ha något solcells-aktigt men vet inte alls vad jag ska ha. Jag har en altan utan höga väggar och tak så inget kan hängas över själva altanen.
jag gillar rislampor och den typ av stil... Lägg gärna in bilder på er upplysta trädgård och altan 😁
 
Jag har kupéljus i glaskupor och järnhållare som sitter på väggen. Mysigt, men lite ångestigt ibland på sommaren då jag inte vill att insekter ska dö.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 786
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 742
Senast: Jamtland
·
Hemmet Inspirerad av diskussionen i @strawberrysylt s tråd på Allmänt undrar jag vilken slags ljussättning du har i ditt hem. Jag har blivit...
2
Svar
39
· Visningar
2 424
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp