Lampmakeover!

wtf

Trådstartare
Vad tycks :p
Jag gjorde ett litet loppisfynd och fick sån lust att pyssla! det är grönt återvunnet papperssnöre som jag stal av mamma, hehe :)
före:

efter:

Sv: Lampmakeover!

Wow vilken skillnad det blev!
Vad pysslig och påhittig du är! jag är imponerad.
Lampan blev ursöt och passade fint in i ditt mysiga fönster :bow:

taack :)
jag har en till som jag ska fixa. tänkte nog köra typ 1 miljard glaspärlor i olika storlek och ungefär den där stilen..
eller måla ramen chockrosa och sätta tapeter bakom ;)

jaa, dessutom är det en päronlampa eller vad det nu kallas.. brukar sitta i ugnen :)

Päronlampor diggar jag, har såna i alla mina lampor som bara fyller ett dekorativt syfte, just för att skenet blir så svagt. :)

fast det känns som att den här lyser för fulla makaroner? den kanske håller på att gå sönder, den är nog rätt gammal... hhaa

Vad läckert!
Önskar att jag vore lika kreativ :)

Jag tänkte inte längre än vad näsan räckte där. :D Givetvis finns ju päronlampor i olika styrkor också. Mina är bara på 7 watt, tror jag.

det är ju enkelt :) gå på loppis å skaffa ett snyggt lampskelett! klä in den med nå coolt, typ snöre och lite prismor? :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst