Lamicell schabrak

Sv: Lamicell schabrak

Dom är jättesnygga, men sjutton vad långa alltså, min häst är ändå inte liten o han drunknar till hälften i dom.
gillar färgerna också, och priset!

*kl*

Jag har ett ljusrosa som är jättefint :love:

Köpte det för <200:- på Charlies Häst och Hund...

KL
Kollade på dom igår, men hittade liksom inget i en färg som jag tyckte om.. Var mest lite konstiga färger..

Jag älskar dem :love: Ligger blickstilla under sadeln, bra passform och känns mjuka och fina i kvaliten.
Köpte ett på Mässan för 200 kr hos någon italienare.
Hade turen att hitta matchande benlindor i exakt samma nyans :D
SUC51687.jpg

Det där var grymmt snygg vårfärg :d Själv hittade jag ett Lamicell schabrak Igår som var brunt med Ljusblå Kant och Brun/ljusblå pp och sedan deras L på sidan i Ljusblått, Och det var så snyggt så nu vill jag inte ha mitt Global längre som är i samma färgkombination.

Visst var det! :love: Jag älskar lite mildare nyanser av grönt så det här var perfekt.

Ditt låter jättesnyggt, ingen bild på det? :)

/n_t som lånade mentans inloggning när jag skrev förra inlägget :D

Jag har ett exakt likadant som dig! Supersnyggt är det:d

Jag älskar dem :love: Ligger blickstilla under sadeln, bra passform och känns mjuka och fina i kvaliten.
Köpte ett på Mässan för 200 kr hos någon italienare.
Hade turen att hitta matchande benlindor i exakt samma nyans :D
SUC51687.jpg

200? trodde jag hittade de billigaste för 289 men icke :P

Köpte ett "new wave" idag , tror det är samma passform som på scapa schabraken. Alltså bra!
lamicell schabraket kostade 398:-

Letar efter ett marinblått med beige kant, ngn som vet var de finns eller har någon bild? Hittar bara i andra färger men jag är fast besluten om ett sådant! ;D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Kristall10
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka