lagom stora leksaksredskap?

Status
Stängd för vidare inlägg.

ameo

Trådstartare
Moderator
FINNS det skottkärror som är lagom stora för barn över 4-5 år? Eller är det den lilla röda plåtkärran som är lagom från 2 år och sen vuxenkärror?
Våra tjejer envisas ju med att hjälpa till att mocka och nämnda röda plåtskottkärra är nästan för liten för Selma redan nu (hon blir 4 i januari). Skulle verkligen vilja ha en lite större (högre) där inte allt innehåll ramlar ur (framåt för att lutningen blir för stor) medan man går med den till gödselstacken.
Som sagt, FINNS det?
 
Sv: lagom stora leksaksredskap?

Har du kontakt med barnomsorgen på nått vis?
I så fall rekommenderar jag de kataloger som brukar finnas där.
De brukar finnas större och stabilare skottkärror i dessa.
 
Sv: lagom stora leksaksredskap?

Det GÖR det i alla fall+
Nåja, då vet jag nog var jag ska söka... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag trivs med mitt boende. Inget snack om den saken. Här har jag frihet att odla som jag vill. Ja, jag hade kanske önskat att jag bodde...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: cewe
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 972
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 364
Senast: Görel
·
Ridning Jag red som ung, men slutade i tonåren efter en olycka där jag skadade mig ganska allvarligt. Tog några år att bli helt återställd och...
2
Svar
22
· Visningar
3 559
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp