Lägga ut film

T

Throlla

Har två filmsnuttar som jag vill lägga på nätet. Dessa är i format .mov
Har testat att lägga in dem på mitt konto på passagen, men får dem inte att funka. Någon som vet vad jag gör för fel? :confused:
 
Nu vet inte jag hur passagen funkar, men har du lagt filmerna på deras server alltså? Vad har du för adress till filmen då?
 
Jag försöker också lägga ut .mov filer, men det är svårt... de är ca 3 mb stora, och jag kan inte ladda upp dem hela, utan det laddas bara upp en del av dem ibland... Jag har försökt både på passagen och min egen domän.
 
Vad är det du vill göra? Vill du att filmerna ska spelas upp direkt när man går in på din hemsida, eller räcker det med att besökaren får möjlighet att ladda ner filmen till sin dator för att sedan spela upp den i ett eget fönster? Det senare är enklare att åstadkomma. Då räcker det med att ladda upp filen till servern och sedan lägga in en länk till den. Om inte passagen har någon typ av begränsningar mot sådant förstås. Det känner jag inte till.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 886
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 026
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp