Du måste öppna bilden på facebook och sen länka till den. Du kan inte länka till bilden i flödet. Så klicka på bilden och kopiera sen bildadressen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är kritik mot uppladdningsfunktionen av bilder - helt korrekt uppfattat. För gör jag såsom t.ex du beskriver att man ska göra så fungerar det inte.Varför så dryg? Jag uppfattar tråden som kritik mot buke bilduppladningsfunktion eller brist på den. Inte som en fråga om hur man laddar upp bilder.
Jag har försökt länka in själva bildadressen när jag har öppnat själva bilden. På det viset så fungerar det inte, se tidigare exempel i tråden. Nu är dock problemet löst genom att kunna kopiera bilden.Du måste öppna bilden på facebook och sen länka till den. Du kan inte länka till bilden i flödet. Så klicka på bilden och kopiera sen bildadressen
På dina tidigare exempel i tråden hade du inte öppnat bilden först, det syns på adressen. Du kanske länkade adressen uppe i raden? Det ska man inte göra nej, högerklicka och välj kopiera bildadress så funkar detJag har försökt länka in själva bildadressen när jag har öppnat själva bilden. På det viset så fungerar det inte, se tidigare exempel i tråden. Nu är dock problemet löst genom att kunna kopiera bilden.
Jag använder Forumbilder.sePhotobucket har stängt av funktionen för "third party hosting" om man inte betalar. Vad finns det för andra sidor man kan använda? Ibland kanske man vill dela en bild här utan att lägga ut den för alla att se på facebook eller instagram.
Du kan lägga bilderna med sekretessinställningen "Bara jag" på Facebook. Sedan klickar du upp bilden, högerklickar och väljer kopiera bildadress. Sekretessinställningen på Facebook reglerar bara hur den visas på Facebook, bildadressen leder till bilden oavsett.Photobucket har stängt av funktionen för "third party hosting" om man inte betalar. Vad finns det för andra sidor man kan använda? Ibland kanske man vill dela en bild här utan att lägga ut den för alla att se på facebook eller instagram.
Aha! Tack hade för mig att "bara jag" gjorde att det inte gick att visa bilden på andra sidor heller.Du kan lägga bilderna med sekretessinställningen "Bara jag" på Facebook. Sedan klickar du upp bilden, högerklickar och väljer kopiera bildadress. Sekretessinställningen på Facebook reglerar bara hur den visas på Facebook, bildadressen leder till bilden oavsett.