Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är ju inte det minsta krångligt. Ladda upp på valfri fotosajt. Klicka in länk.Så himla krångligt ska det väl ändå inte vara? Laddat upp bilden online / funkar ej. Länka till fb / funkar ej. Varför kan man inte ladda upp bilder som i annonserna?
Det fungerar ju ej.Fast det är ju inte det minsta krångligt. Ladda upp på valfri fotosajt. Klicka in länk.
Då gör du nåt fel.Det fungerar ju ej.
Tack för tipset! Du kan tipsa om samma sak i det andra trådarna här under om samma problem vettja!Då gör du nåt fel.
Nu vet jag inte om du sitter på dator eller mobil/surfplatta, men på datorn kan man enkelt dela bilder från fb oavsett "privacy setting" .Så himla krångligt ska det väl ändå inte vara? Laddat upp bilden online / funkar ej. Länka till fb / funkar ej. Varför kan man inte ladda upp bilder som i annonserna?
Såhär blir det när jag lägger in bildlänken med landskapssymbolen.
hmm, jag sitter på windows, undra hur man gör på en mac...Jag kan tyvärr inte högerklicka, har en mac...
Googlade lite snabbt, prova ctrl+musknappen för att högerklickaSåhär blir det när jag lägger in bildlänken med landskapssymbolen.
Jag kan tyvärr inte högerklicka, har en mac...
Hur gör man detta? Nu kan jag iaf kommandot för att högerklicka!Jag har ställt in på min Mac så att klick med två fingrar på touch pad motsvarar högerklick på PC.
Varför så dryg? Jag uppfattar tråden som kritik mot buke bilduppladningsfunktion eller brist på den. Inte som en fråga om hur man laddar upp bilder.Tack för tipset! Du kan tipsa om samma sak i det andra trådarna här under om samma problem vettja!