Lägg upp FILM på eran träning!

palina

Trådstartare
Ja vill skaffa mig en egen tråd som jag kan lägga till på favoriter på datorn och bläddra igenom varje gång jag vill hitta nya träningstips. Alltså det jag söker är era klipp (HD eller god kvalite på klippen) på era träningar och information till klippen så som steglängden, tempot och avsikt med själva träningen som t.ex vilka muskler som arbetar, för lat eller het häst m.m.
Jag vill inte se ridskoleklipp utan just från er och erat tänkande över eran träning.

Jag är hoppryttare och ser gärna mycket hoppövningar (från unghäst och uppåt) men även dressyr övningar och kanske klipp där ni lastar, fångar in m.m. svår häst o.s.v.

Beröm och stort tack för er alla som lägger upp era klipp!

Sv: Lägg upp FILM på eran träning!

Detta är ingen film på något ridpass, bara ett klipp med lite trix, lekar och övningar... men det kan ju vara bra att bara ha roligt med sin häst ibland, så detta kanske kan vara insperation ändå :) http://www.youtube.com/watch?v=IeDr1-OYSXs

Vilken härlig kemi mellan människa och häst! Sånna "lekar" borde alla göra med sina djur. =)

Väldigt kul att se att du har en sådan lyhörd och lydig ponny! Såg jättehärligt ut :)

Han är faktiskt ganska ouppfostrad, fast när man väl ska träna lydighet så är han hur duktig som hälst, man får vara jätte envis när det gäller den ponnyn! Haha :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka