laga "trasiga" mp3or?

P

Puma

Vissa av låtarna på min dator blir röda när jag försöker spela dem i mediaspelaren.. de går asså inte att spela upp pga "okänt fel".

Finns det något sätt att fixa så att de går att spela?

Sv: laga "trasiga" mp3or?

Skulle tro att filerna bara har flyttats dvs "genvägen" i MediaPlayer stämmer inte längre. Gör en ny sökning av filer i biblioteket.

DU har en ond typ av mediaplayer? Mina låtar blir sämre för varje gång jag uppdaterar den. Ska byta när jag orkar engagera mig skräpwindows.

Prova att byta mediaspelare. Jag rekommenderar Winamp, om du inte redan har den. Och kolla som sagt så att genvägarna till låtarna fungerar.

Hmm.. Jag tror att det är genvägarna som är "trasiga"
Brände en skiva med låtar från jobbet och allt verkade gå bra, (alla låtarna funkade på jobbet).
Men det är bara låtarna med artister som börjar på A och B på alla 5 skivorna som funkar.. Hmm.. Min dator kanske inte gillar de andra artisterna? :p

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 688
Senast: Lobelia
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka