Lag-SM i ponnyhoppning

trazel

Trådstartare
Någon som vet om man måste vara kvalad till medelsvår som ekipage för att få rida finalen i elitserien? Eller räcker det med att man är med i laget?

du måste vara kvalad för medelsvår för att få rida sista omgången ja.

för att starta första omg. som går i LA behöver du inte va kvalad.. men andra omg. ska nästa år gå i LA +5.. då vet ja faktist inte om man måste va kvalad till msv. men i 3 å i finalen så måste man de!

Jag tror inte att man behöver vara kvalad för att rida LA+5 cm. Man får i alla fall räkna kvalpoäng i LA+5 cm...

Men tack för alla svar, nu måste vi ut och hoppa så vi kvalar oss till msv då... :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Lördag 4 maj är det säsongspremiär i den populära inverkanscupen i hoppning: Folksam Ponny Cup. Cupen är även kval till SM i...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa år rids finalen i lag-SM för ponny i hoppning i Falsterbo. Superkul och fantastiskt att få tävla tillsammans med internationella...
Svar
0
· Visningar
521
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag lördag rids kvalen i lag-SM i dressyr, där 16 lag gör upp om medaljerna. Arrangör är Linköpings Ryttarsällskap och tävlingen äger...
Svar
0
· Visningar
251
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat

Omröstningar