lag-SM 2015?

Ja som jag fattat det som så ska det gå i Örebro. Extra synd att Örebro inte har ponnytävling innan, fanns med i planeringen när vi tittade i början på säsongen men nu verkar det bara bli en hästtävling innan.

Nej faktiskt inte. Det blir inte i Örebro pga sjukdom fick jag höra i söndags, exakt vart det går nu är inte klart än.

Tråkigt, men samtidigt bra för mig som har ca 6 timmar upp till Örebro. Hoppas på ett närmre ställe nu då.

Fast jag hoppas på att annat ställe här uppe tar det! Skåneland har redan abonnemang på större tävlingar så det är ju kul om det fördelas lite med resorna för oss också.

Men vem har underlag för det i september? Trossnäs möjligtvis om dom kan lägga hoppningen uppe vid skolan.

Nja, det beror ju på NÄR i september det blir. Och som det verkar med somrarna nu så är ju allt framflyttat, september förra året var ju fantastisk!

Och så trist för oss härifrån. Sm var ju i Skåne och tyckte det var så bra med lag sm lite mer norrut, hade varit skönt slippa åka dit två gånger, men bara gilla läget.
Långt för lilla ponnyn åka, har väl ca 7 timmars färd till Skåne

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
55
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
150
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama