Ladykiller XX

quintess

Trådstartare
Finns det någon som vet något om denna hingst? Gick han galopp?
Hur bär man sig åt för att få fram mer om en hingst från den här tiden? han borde väl vara född på 50-talet tror jag.

Hans reg.nr är/var DE 321 210384761
e Sailing Light xx
u Lone Beech xx

Sv: Ladykiller XX

Extremt hög dreggelfaktor att ha i stammen :d
Tillhör stofamilj 16
35 godkända söner

Googlar man på "Ladykiller xx" får man upp cirka 12 900 träffar. Ha så skoj :D

Tack för tipsen :) Då har jag att göra ;)
Har förresten 2 ston i stallet med honom i stammen (dock reggade som halvblod). Var därför jag undrade :)

Han finns ju i väldigt många riktigt bra ridhästar!

Den ena är reggad som halvblod, då pappa är halvblod men dock med 25 % fullblod i sig. Mamma är rent fullblod. Så egentligen är det ganska löjligt att fölet är reggat som halvblod men så är det ju. Den andra är enbart halvblod.
Tror det är svårt att få fram rena fullblod efter Ladykiller idag, då han använts så pass flitigt inom halvblodsaveln. Men man vet ju aldrig.

Liknande trådar

M
Avel Ok, nu blir det en kluring. Ska försöka reda ut så gott jag kan men det blir nog lite långt Har ett sto f-2005. Hon har varit utlånad...
2
Svar
34
· Visningar
5 353
Senast: Digbil
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 824
Senast: Görel
·
Avel Hej allesammans! Nu är det så att mitt sto börjar närma sig slutet på en tävlingskarriär och starten på ett liv som mamma. Hon kommer...
2
Svar
30
· Visningar
4 215
Senast: theJohanna
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 535
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka