Läderridstövlar

H

helunis

Jag letar nya ridstövlar men har problem med att hitta några som är tillräckligt höga. Undrar om nån vet någon modell där jag inte behöver ha enorma fötter bara för att få höjden att stämma.. Behöver 38 i foten, ca 48-49 höga o 36 vida.
Tacksam för hjälp! :p

Sv: Läderridstövlar

Det brukar ju finnas måttabeller till olika märken att gå efter annars går det ju att beställa efter egna mått med. Titta in på nån bra butik så får du säkert hjälp. Jag är över 185cm har jättelånga ben och inte så stora fötter +jättesmala vader och jag har ändå inte haft några problem med att beställa stövlar så det måste gå för dig med.

Det är ju inte alls svårt att hitta, dom flesta har upp till 50 i höjd, alla dyrare märken iaf. Om du vill ha billiga så finns jacson!

kan inte vara jättesvårt att hitta jag har fotstorlek 38 och 52 i höjd och det hade cavallo dock inte med rätt bredd så de fick vimåtta men det var inga problem kostade 200extra har jag förmig.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Badger
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 528
Senast: Raderad medlem 149793
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024