Läderhalsband

C

Colombia_Girl

Ska det vara så hiiimla svårt att få tag i snygga billiga läder halsband. Gärna dekorerade? Vad har ni för läder halsband till era vovvar?
Har en staffe valp själv och vill ha ett snyggt halsband =)

Sv: Läderhalsband

aha... jo bägge de sidorna har jag varit in på.. MEN... hm.. det är ju såå jäkla svårt att få tag i brunt dekorerat halsband.. eftersom min staffe är brun så är det "förbjudet:)" att ha svart..

Det är väl mycket en smaksak ;)
Tycker att utbudet i sverige är dåligt på riktigt fina läderhalsband/selar, & priserna är skyhöga....:crazy:
Många jag känner köper utomlands, mycket större utbud & billigare.:smirk:

Hittade jättefina på lokala djuraffären... till tiken ett grågrönt med droppformade silvernitar 3-4 cm brett och till hanen ett mörkgrönt med guldfärgade stjärnnitar lika brett. tikens kostade 150 och hanens 180! Vet tyverr inga märken eller ngt så det hjälper ju inte dig! Lycka till med letandet! Måste ju ha snygga grejjer på en snygg hund! *le*

Det finns ju såna fina som staffarna brukar ha på utställningar, men du kanske inte vill ha ett sånt. Man får välja på massa olika varianter på http://www.aecollars.co.uk/ , jag har två därifrån och de är verkligen jättefina. :)

Det är svårt att hitta vanliga dekorerade läderhalsband i "staffstorlek" tycker jag! Jag vill gärna ha lite bredare halsband, men då är de ofta för långa. Och de som är lagom korta brukar vara för smala för min smak.

Du skulle kunna titta lite på gibbon.se , vet du någon affär som köper in därifrån borde de kunna ta hem. :)

jag har tänkt att köpa äkta staffe kittet med halsband och koppel när han är lite äldre.. just nu så är han för liten för nå sånt.. måste vänta i minst 4månadet till :( hehe..

Just att halsbandet måste vara brunt gör allt sååå mycket svårare hehe..

Va gulliga ni är som kommer med förslag - mera sånt =)

Ah, jag missade att det var en valp.. Ja då är det nog bra att vänta så han inte växer ur det på en gång. :)

Varifrån kommer han? Om det är han på bilden så är han jättesöt :)

Jappzi det är han på bilden.. hehe ja det är inte lätt att hålla reda på allt hehe. Du har oxå en staffe va?

Ska du få hem en till?

Jag har faktiskt börjat funderat mer och mer på just staff,
så någongång i framtiden kanske... ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 499
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 044
Senast: cili
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar