Ladda upp filmer?

snurpe

Trådstartare
Är det någon som vet någon gratisserver där man kan ladda upp filmer?

Har min hemsida på geocities men de verkar inte gilla formatet .avi. De verkar bara ladda upp text och bildfiler så vitt jag kan se. Sökte på gamla trådar och hittade att man kunde ladda upp på silentwhisper men jag lyckades inte där heller. Formatet är fel (trots att avi är ett mycket vanligt filmformat) och bland de sidan föreslog var inga filmändelser tror jag.

Några tips?

/snurpe
 
Sv: Ladda upp filmer?

passagen fungerar bra :)
Har du telia går det även.
 
Sv: Ladda upp filmer?

Jag håller på att bli tokig :mad: Bredbandbolagets eget fattar jag ingenting av, tripods sida blir kapad av webläsaren, telia har jag inte. Har suttit hela dumma dagen och försökt ladda upp dessa filmer på sidan. Nu när jag har fått dem små, fungerar det då? Neeeej, för då finns det ingen sida... hittade en jättebra där det stod att man fick dela ut filmer gratis. Fick man det? Neeeej. För då fick man bara ladda upp dem för sig själv gratis. Vill man dela kostar det en massa pengar.

Hur gör man på passagen? Jag lyckas verkligen inte. Funderar över att skita i allt...

/snurpe
 
Sv: Ladda upp filmer?

Det måste ju finnas någonstans på nätet där man kan förvara dem utan att bli ruinerad. Känns som om jag har sökt igenom hela världen... tröstlöst.

/snurpe
 
Sv: Ladda upp filmer?

först måste du bli medlem på passagen.
lättast (ända sättet?) att läggga upp saker sedan är med ett FTP program, har du inte använt det tidigare är det värt att lära sig, jag kommer aldrig sitta och lägga upp saker på något annat sätt igen!
 
Sv: Ladda upp filmer?

Jag är i full gång ;) Har tidigare fuskat och gjort sidan med geocities sidbyggare. Håller nu på att göra om den i Frontpage (nästan klar). Men frontpage kunde inte hjälpa till att länka till avi-format. Men jag verkar kunna gå in i koden och komplettera med vad jag önskar. Kan jag gå in där och skriva något för att länka till en film på hårdisken och sedan ladda upp allt med FTP:n? Hur skriver jag då?

/snurpe
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp