ladda upp bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
spray.se , där kan man få gratis hemsideplats och det
är väldigt enkelt att få upp bilderna där. :)
 
Det funkade inte. Har försökt flera gånger men det kommer upp nåt om felrapport eller nåt sånt...nån annan sida du vet?
 
Va?
Aha, nu såg jag...
Faktiskt så var det såhär att jag skrev den på ungdom, sen flyttades den. Så ursäkta då om jag inte såg den. Jag ska kolla den nu...
 
några heta tips

*Skriv på rätt forum så slipper tråden slussas runt.
*Titta om du ser några trådar som handlar om det du undrar, anv gärna sökfunktionen så att man slipper 700 likadana trådar, det underlättar även för dom stackarna som måste rensa upp bland trådar och sen försvara varför trådar blivit bort plockade..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: MiniLi
·
Trädgård & Växter Har en batteridriven Bosch grästrimmer som plötsligt inte startar. Batteriet är laddat och fungerar på andra maskiner. Har någon tips på...
Svar
12
· Visningar
732
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
732
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp