Ladda ner teckensnitt

jerseyko

Trådstartare
Vart kan man göra det? Hur gör man? Tänkte använda dom i adobe photoshop till å göra lite snygga bilder, menyer o.s.v
 
tackar, hittade en del, men jag kan inte använda dom i adobe photoshop, men i words, har if bara laddat ner de till win zip sen extraherat (ja lr va de heter( och lagt de i windows - font där de andra texkensnitten ligger.
 
Precis som Loveponies sa räcker det inte alltid med att bara klippa och klistra. Du måste gå in på kontrollpanelen, som jag beskrev, och installera teckensnitten.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
122
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: swemale
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp