Sv: La:6

Ja, visst är det :) . Det ska enligt min tränare (som också är domare) vara lite enklare än LA:5 (som ju innehåller det hemska enkla bytet från förvänd till förvänd på serpentinbågar :crazy: ). Vi får väl vänta och se när det kommer ut.

Mvh//LG

Nja, jag är inte säker men jag tolkade det så att det ska vara en kandar klass. Vet inte om det är lång bana, men jag hoppas det då min häst är över en och sjuttio och jag har ibland svårt att få plats på 40 bana.

Mvh//LG

bollen__ skrev:
ååh vad skoj, nu blir jag så rid och tävlingssugen!

...fast bytet tycker jag går okej ;)

Lyllos dig :) , själv sliter jag som ett djur med dessa. Min envisa lilla dam kan inte alls förstå varför man ska gå från galopp till skritt så där omedel bums. Men, men det blir bättre och bättre. Fast nu har vi börjat med bytena så då tror hon att vi hela tiden ska byta galopp vilket medför att det går lite vilt till ibland :angel: . Ja, ja vi kommer väl tillrätta med det också. Nu är det vintervila som gäller och om två hemska ridfria veckor sätter vi igång och övar igen.

Mvh//LG

...men de bytet är inga problem! (Däremot är det värre med de riktiga bytena.... :angel: ) Vore trevligt om det är på lång bana, program från LA och uppåt gör sig bäst på sån!

Liknande trådar

Dressyr Ska debutera La:1 i början av juni. Har ni några tips inför programmet? Vad tjänar man poäng på?
Svar
1
· Visningar
551
Senast: JohannaB
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Fiorano
·
Hoppning I morgon tisdag 20/8 kommer programmet ut på TV4play https://www.tv4play.se/program/8e06bbe85587d5ef3d80/over-alla-hinder
2
Svar
23
· Visningar
2 077
Senast: Mabuse
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
597
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur