Kyra K Handskar

cactuspower

Trådstartare
Är det någon som någon erfarenhet av Kyra K´s hjortskinnshandskar?
De är ju rätt dyra, men jag har sedan tidigare två par roeckl, tycker att de är underbara :love: men jag är lite nyfiken på Kyras också.
Hur är det med kvalité och hållbarhet på Kyra handskarna? Är de sköna? Värda pengarna?

Jag är supernyfiken så svara nu är ni snälla! :banana: :bump:

Sv: Kyra K Handskar

Har själv inte ridit i dem men de är verkligen snygga ;) Varför ska du göra av med mer pengar än nödvändigt då du redan har en hel del du ska köpa? (har ju sätt din köplist,vilken inte var nådig för plånboken :p ) Hade personligen inte ens tänk tanken på ett par Kyra K hjortskinnshandskar då roeckl duger mycket bra :p

Men för att besvara dina frågor; Sköna är de iaf vid provnings stadiet i affären :p (kollade in dem men bestämde mig för att inte köpa för 2 veckor sedan). Min tjejkompis som äger hästen jag rider på har haft ett par som tävlingshandskar nu i mer än 1½ år och de är fort. väldigt fina så jag tror att de håller mycket bra, annars har hon bara en väldig tur

testa kyrka k! du är ju dessutom dressyrmupp o ni har ju kyra saker :p

Min Roeckl som jag förövrigt köpte för 1½ månad sen är redan sönder..ska reklamera dom idag.

Helt klar värda vart enda öre,
man får vad man betalar för.

Inte dyrare än "vanliga" handskar på något fint märkes shop

Har flera par både för vinter och sommar

// G

Liknande trådar

Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: incognito
·
Hoppning Som vissa vet så har mitt senaste hästår varit synnerligen dramatiskt, och inte speciellt roligt. Förra våren (2004) så bestämde jag mig...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: superstar
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka