Kylprodukter o dess funktion

Fenestra

Trådstartare
Någon av er som vet hur bra alla dessa olika produkter fungerar och vilka som fungerar bäst? Hur lång kylande effekt har dessa samt ev värmande? Jag funderade lite lätt på om jag skulle ta fram ngn form till mig själv av vår sten, vet inte ännu hur länge det håller kylan mot varm kropp men värme mot varm håller en stund helt klart.

Så berätta gärna vad ni vet och kanske själva upptäckt på era hästar.

Någon av er som vet hur bra alla dessa olika produkter fungerar och vilka som fungerar bäst? Hur lång kylande effekt har dessa samt ev värmande? Jag funderade lite lätt på om jag skulle ta fram ngn form till mig själv av vår sten, vet inte ännu hur länge det håller kylan mot varm kropp men värme mot varm håller en stund helt klart.

Så berätta gärna vad ni vet och kanske själva upptäckt på era hästar.
Jag använder isbalsam ibland. Både till hästarna och till mig själv. Kyler bra. Det känns någon timme.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
817
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 836
Senast: Anonymisten
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 755
Senast: CFrisk
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 568
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka