Kvalitén i Sthlm?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
B

**BORTTAGEN**

Vart någonstans hålls den? Tider, inträde. Allt ni vet!

Tack tack! :bow:

Stockholmarna åker till Strömsholm. Börjar fredag morgon och håller på till ca 15.30 (16.30?) fre och lö. Söndag em är det ponnyer.

Kostar ingenting att gå in.

Menar du fyraårskvalitetstävlan som går nu i helgen på Strömsholm ? (sthlm - kan lätt tolkas stom Stockholm)

Den börjar på fredag morgon och pågår till söndag. Söndag eftermiddag tror jag är reserverad för ponnyer. Vad jag vet så är det gratis inträde. Hoppning och gångarter (som jag antar är det du vill titta på ) är i de stora ridhusen som sitter ihop, jag vet inte exakt vad de heter....

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Piaff
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Red_Chili
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Shaggy
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama