kvalfunderingar

Lena

Trådstartare
Har just hämtat hem en ny häst :bump: och nu ska här börja planeras matchningen.
Hästen har inte startat sedan augusti 2011 så han behöver kvala in på nytt. Nu har han även tävlat i monté sedan tidigare och det är något som jag tänkt fortsätta med, där behöver han väl inte kvala in på nytt sålänge jag kvalar med sulky?

har jag förstått rätt såhär:
alt. 1. Kvalar med sulky och hästen blir då berättigad att starta i både sulky- och montélopp.

alt. 2. Kvalar i montè på nytt och hästen får då endast starta i montè och ej med sulky.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 200
Senast: Hazel
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 962
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 485
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar