Jamtland

Trådstartare
På lördag är det dax! Då ska shettisdamen kvala! :banana: Hon som aldrig ens gått ett lopp i sitt elva åriga liv, det här kan bli hur intressant som helst!

Jenny

Vad heter shettisen då? Vilken bana? Hoppas att det går bra! *håller tummarna* :bump:

Det är inte rättvist, jag säger bara det jag... DET ÄR INTE RÄTTVIST! :( :mad: :confused:

Jag åker ner med min vältränade shettis till Dannero för att kvala. Gissa vilken häst som får fång?!?! Jag bara undrar? Jag har fan inte gjort mej förtjänt av det här, och sannerligen inte lilla hästen heller!

Jenny

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 140
Senast: Pinus
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 738
Senast: tanten
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 405
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka