Jamtland

Trådstartare
På lördag är det dax! Då ska shettisdamen kvala! :banana: Hon som aldrig ens gått ett lopp i sitt elva åriga liv, det här kan bli hur intressant som helst!

Jenny

Vad heter shettisen då? Vilken bana? Hoppas att det går bra! *håller tummarna* :bump:

Det är inte rättvist, jag säger bara det jag... DET ÄR INTE RÄTTVIST! :( :mad: :confused:

Jag åker ner med min vältränade shettis till Dannero för att kvala. Gissa vilken häst som får fång?!?! Jag bara undrar? Jag har fan inte gjort mej förtjänt av det här, och sannerligen inte lilla hästen heller!

Jenny

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 967
Senast: Stergo
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 464
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar