L
lie
Har hört att om hästen är äldre och inte startat på ett tag så måste man kvala den två gånger? Lr är jag helt ute och cyklar??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cambrie skrev:Eller om den inte har två godkända tider i raden (om den varit diskad eller distansierad fyra gånger) Godkänt Kval räknas som godkänd tid...
lie skrev:Men tänkte på en annan sak. Näst b-lopp på örebro är ju den 8 april. Det står på hemsidan att det ordnas monte lopp vid intresse, men om jag ringer och anmäler mig så är det väl inte så stor chans att det är fler som ska rida monte lopp eller vad tror ni?
Tänkte även på en annan grej. I kval så kan man väl låna dress av nån men gäller det samma för b-lopp??
lie skrev:Okej vad bra!!! Trodde det skulle dröja evigheter innan jag skulle få börja tävla, men då kan jag alltså låna av någon vänlig själv
Tack för hjälpen!!!!
Prakas skrev:Nejdå, så fort du har licensen så kan du hoppa upp i sulkyn eller i sadeln. Men vänta inte för länge med att skaffa dressen, tålamodet är inte oändligt...
Mvh Prakas, fd ekipagekontrollant på Ö och L.