Kurs planer i Skåne

Hrannar

Trådstartare
Så hur ser året ut?
Kurser?
Är lite sugen på att gå kurs i Camargue ridning med min pålle...Vad ska ni övriga hitta på detta året? Planer??

:)

Sv: Kurs planer i Skåne

Jag ska börja rida för en ny tränare som blandar barock, centrerad ridning och klassisk dressyr och även lite hoppning med min 5 årige Camargue hingst så det ska bli givande :) Sedan hoppas jag på att prova rida för daniel Jugnet som Psychogrrl har pratat sig varm om :) och roligt dessutom eftersom han är fransos. Och så planerar jag att arrangera en Working Equitation träning i vår, en prova på kurs så att säga! Du kanske är intresserad?

Sv: Kurs planer i Skåne

Va roligt! Jo jag är jätte intresserad! Vilken ny tränare ha du hittat att rida för då? *Nyfiken*
Du får gärna PM mig!

Liknande trådar

Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
36 37 38
Svar
740
· Visningar
34 152
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
865
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka