Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Bernella

Hej Alla! Jag behöver lite tips om kür musik. Tycker det är väldigt roligt att testa olika låtar till min häst och se vad som passar, men nu står jag still! Så jag vore tacksam om någon har några ideér?! Ska inte använda den i år men skulle vara roligt att luska lite på vad som finns och kanske sätta ihop några och välja ut en. Du kanske har en kür som du vill visa, hade varit roligt att höra och se! Är öppen för alla förslag!...Tack på förhand/Kram Carro

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kür

Det har funnits massor av sådana här trådar tidigare! Använd sökfunktionen så kommer du att få mga bra tips! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 515
Senast: Oknytt
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 459
Senast: tara
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 473
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar