Kungakannan

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Donauschwalbe
  • Startdatum Startdatum
D

Donauschwalbe

Någon här som var där och har några åsikter? Mina är att om gångarterna skulle premieras så borde trean e Prestige ha vunnit. Hon var rörlig med runda höga framben och mycket bra bakben och hade tre mycket bra gångarter, såg dessutom mycket ridbar ut. Masterstoet höll jag som tvåa och det blev hon också och som trea hade jag Rambo-stoet Istrea? som vann. Hon var väldigt snygg, om hon hade varit hingst. Jag tycker nämligen att hon såg ut som en hingst, absolut inte feminin. Men det var en bra häst det också inte tu tal om saken. Jag såg dock en hel bunt riktigt bra individer som hade klassat ut åtminstone ett par av de andra finaldeltagarna, speciellt en som jag inte för mitt liv kan fatta hamnade i final.

Sv: Kungakannan

:D Jag och vänninan hade rangordnat dom precis som du !!!

Fast jag tycker att Sandro Hit stoet skulle ha vunnit Kungakannan ;) och hon kom inte med till final :mad:

Sedan så tycker jag även att man som domare får skärpa sig med namnen på vandringspriserna och deras instiftare - sånt får man inte glömma :devil: - Det var riktigt riktigt dåligt...

Hälsningar Helen

Senast ändrad av en moderator:

Jag tycker att rätt sto vann!

Men jag håller med om att det var slarvigt av speakern att inte kunna hålla ordning på vandringspriserna, hörde de i publiken som fällde kommentarer om att det kanske varit lite mycket fest kvällen innan...

Jag är också förvånad att Sandro Hit-stoet inte ens gick till final, henne hade jag satt som lite av en favorit innan, trodde att hon skulle gå topp 3 i alla fall, men icke.

Dock all heder till Torsten och Ann Persson för fortsatta framgångar och för en mycket fin häst! :bow:

Liknande trådar

Avel Så här bland alla bruksprovstrådar! :) Här ligger bilder från visningen: http://www.kikibeelitz.de/fotos/hengste/meyer_hvf_2006/...
2
Svar
24
· Visningar
3 094
Senast: Curtis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)