E
Estelle
såhär är det; JAg har en välldigt fin och bildskön hopphäst. Hon hoppar med utmärkt teknik och har ett enormt scoop i språnget. PÅ träning gör han allt jga ber henne om, hoppar alla typer av hinder, river nästan aldrig osv osv... nu är det så att denna häst inte vill hoppa alls på tävling...hon blir spänd som en stålvajer och rädd för allt, och vi kommer aldrig runt...detta har nu pågått i ett år och jag har nu bestämt mig för att inte ha henne kvar ... jag vet att om folk kommmer hit och provrider så kommer dom säket gilla henne jättemkt och om jag inte säger nåt om hur annorlunda hon är på tävling så kommer jag lätt få igen pengarna jag lagt ut på henne (150 000) hon är bara 7 år och har toppstamtavla så det går ju att bara sälja på det...men hur sjyst är det då ? samtidigt om jag säger som det är, kommer jag inte få nåra pemgar
Grejen är oxå att jag inte har så mkt pengar så om jag ska kunna köpa en ny häst sen måste jag få det jag har betalt...help me jag vll ju inte lura nån heller...vad skulle ni gjort ?
Grejen är oxå att jag inte har så mkt pengar så om jag ska kunna köpa en ny häst sen måste jag få det jag har betalt...help me jag vll ju inte lura nån heller...vad skulle ni gjort ?