Kroongraaf

shadde77

Trådstartare
Hej alla avelskunniga...

Har nu lyckats fa ner antalet potentiella hingstar till mitt sto i ar till tre. Kroongraaf, Corland och Cardento. Corland och Cardento vet jag redan en hel del om (all information ar dock valkommen). Kroongraaf skulle jag dock vilja veta mer om. Ar det nagon har som vet nat om hans avkommor, hans temperament, hur han nedarver sig and so on....

Sv: Kroongraaf

Snygg kille!
e. Burggraaf - Amor - Little Star ox.
Gillar typen, har inte sett honom live.
167 cm, svart med 4 strumpor.
Bra hals, vackert huvud, ädel, korrekta ben och bra rörelser.
Temperamentet skall vara mkt gott.
Mödernet är meriterat.
Hans hopp index ligger på 125, och för dressyr 92.

Det står lite mer om honom på allbreed, det finns även bilder där om du inte har kollat... Jag skrev nog mest här, om det som inte står där...
Jag tycker det är kul att mormorsfar är arab!

mvh

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: viltmilla
·
Avel Detta kommer att bli mitt första föl och jag känner att jag kanske inte alls är så påläst som jag borde vara. Kan ingenting men pluggar...
Svar
18
· Visningar
3 679
Avel Hej! Börjar med att be om ursäkt om jag gör några fel då det här är mitt första inlägg :) Har läst många gamla trådar och vet att det...
2
Svar
21
· Visningar
2 873
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka