Krönika/Djur är också människor, eller...?

Sv: Krönika/Djur är också människor, eller...?

Anders Eklund chefsredaktör på tidningen Ljusnan, ta och flytta ut i en grotta. Så har ju människan bott förr och klarat sig så det går nog bra även för dig.
Och tack vare djurskyddsmyndigheten så har det börja hända nåt för djurens bästa, vilket jordbruksverket aldrig lagt två fingrar i kors för. Där har det verkligen bara varit snack och ingen verkstad.
Mina fördomar mot män i norra delen av sverige har fått ännu mer vatten på sin kvarn.
Neandertalare ni hör hemma i grottor...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 596
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 751
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30