Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var i norra Kroatien på träningsresa i maj, på en ö som heter Lošinj.
Det gick att bada, vattnet hade fantastisk färg och det var inga stränder utan klippor.
Det var jättehärligt, alla var vänliga och maten var god
Åh, bingo! Jag visste att man kunde lita på Buke! Det är nämligen Losinj eller Opatija som det står och väger mellan. Har världens beslutsångest...
Vi kommer att åka i slutet av maj/början av juni. Hur var vädret vid den tid på året var du där? Vilket hotell bodde du på? Hur var prisnivån på mat/dryck? Hur var stränderna? Är det klippor överallt eller finns det stränder också? Om du inte har lust att svara i detalj i forumet så får du hemskt gärna pm:a mig.
Jag har googlat och googlat, men hittar mest info om hur strålande bra det är överallt. Vet inte om jag kan lita på det eller om jag behöver en mer trovärdig källa...
Vi vill ha en lugn och trevlig resa - sola och bada och äta gott, och kanske åka på nån utflykt.
Tusen tack för svaret!
Hotell Punta är med på min lista över möjliga hotell, och nu åkte det just upp ett hack.
Har lite fler frågor, hoppas att det går bra... Hur var rummen på hotellet? Går det att kommunicera bra på engelska? Åkte du på nån utflykt?
Behövde man ha såna särskilda badskor som jag läst om att man behöver på vissa ställen i Kroatien?