Kris och katastrof!!

fjolltroll

Trådstartare
Vad i hela fridens namn har hänt med bubbelspelet?? Det har inte funkat att komma in på flera dagar. Vad tusan ska jag nu göra på dagarna? Nu har jag hållt på och städat och bytt gardiner i flera dar. Det kan ju inte vara nyttigt. Jag vill ha mina bubblor tillbaka.
 
Sv: Kris och katastrof!!

Åhhhh... *andas ut* vilken tur!! Jag höll nästan på att gå ut i stormen av leda, men nu kan man gott stanna inne hela dagen! :) :bow: Tack ullo du räddade min dag! ;)
 
Sv: Kris och katastrof!!

Detta spel är livsfarligt...man hinner inte med att jobba...
 
Sv: Kris och katastrof!!

Men hallå!
Nu kommer jag ju inte kunna slita mig från datorn idag. Det där bar ju beroendeframkallande :p
 
Sv: Kris och katastrof!!

AnnaKarinA skrev:
Åhhhh... *andas ut* vilken tur!! Jag höll nästan på att gå ut i stormen av leda, men nu kan man gott stanna inne hela dagen! :) :bow: Tack ullo du räddade min dag! ;)
Nu har jag också testat det spelet! Vad kul!!! Blev lite sur när jag blev game over så jag var bara tvungen att räcka ut tungan mot spelet! :D
 
Sv: Kris och katastrof!!

Enya skrev:
Nu har jag också testat det spelet! Vad kul!!! Blev lite sur när jag blev game over så jag var bara tvungen att räcka ut tungan mot spelet! :D
Visst är det! Och det är ju det som är det bästa: får man game over är det bara att börja om igen!! :D
 
Sv: Kris och katastrof!!

AnnaKarinA skrev:
Japp! Tur att det iaf är gratis, annars skulle man vara skinnad innan frukost ;) :D
asg!
Jag ÄR fast redan!!!!!!!

Här går det undnan och jag lär mig...

Och vad kul det är!!!

*Är jag lättroad elelr är det fel på mig....*
 
Sv: Kris och katastrof!!

jaha där rök min arbetstid idag :) nu får jag jobba hela natten istället (är det så det är tänkt att man ska flexa :D )
 
Sv: Kris och katastrof!!

Tack...Du har räddat livet på mig.
Jag trodde jag skulle städa ihjäl mig.
Jag är KRAFTIGT beroende av min dagliga dos med bubblor. Nu har jag flera dar att ta igen.
 
Sv: Kris och katastrof!!

Är det bara jag som inte fattar vad det går ut på ? :crazy: :angel:

Helen
 
Sv: Kris och katastrof!!

AnnaKarinA skrev:
Visst är det! Och det är ju det som är det bästa: får man game over är det bara att börja om igen!! :D

Jag ääääääääääääälskar mina bubblor, efter min hjärnskakning så spelade jag väldigt mycket bubbelbubbel och jag har vitt ett par tillfällen faktiskt spela slut på bubblorna :angel: .
 
Sv: Kris och katastrof!!

Jag har laddat ner det! :D Så jag kan köra det utan internetuppkoppling, det ni!!! :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 187
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp