Jeffery
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett siffror på runt 100.000 och det är inte ryska siffror utan tror det var brittiska eller amerikanska. Tyvärr är jag övertygad om att det är långt mer än 20.000 med tanke på hur det ser ut vid fronten (vit fosfor, konstant artilleribeskjutning osv osv)Har inte exakta siffror i huvudet, och googlar kasst från mobil.
Men vill minnas flera olika källor som ger mellan 11.000 och 20.000 se’n 24/2.
Ryssland anger dock i häradet 65-70.000 döda ukrainska soldater, men det är nog mest för inhemsk propaganda.
Jag tror tyvärr som du.Jag har sett siffror på runt 100.000 och det är inte ryska siffror utan tror det var brittiska eller amerikanska. Tyvärr är jag övertygad om att det är långt mer än 20.000 med tanke på hur det ser ut vid fronten (vit fosfor, konstant artilleribeskjutning osv osv)
Det var en riktigt modig kille.1420 har nyligen publicerat nya intervjuer.
Någonting har uppenbarligen inträffat i Ryssland. Kolla den här sista intervjun, och hur annorlunda svaret är mot tidigare (har skruvat fram länken så ett klick träffar rätt.)
(se'n kan ni kika på resten, om ni vill...)
Hoppas det där inte får tråkiga konsekvenser för honom. Han verkar ha väldigt bra koll.1420 har nyligen publicerat nya intervjuer.
Någonting har uppenbarligen inträffat i Ryssland. Kolla den här sista intervjun, och hur annorlunda svaret är mot tidigare (har skruvat fram länken så ett klick träffar rätt.)
(se'n kan ni kika på resten, om ni vill...)
Cornucopia skriver idag om ytterligare en död svensk;Ännu en svensk har stupat i Ukraina, han stupade den 17de februari.
Han som dog nu I februari hade en bror som dog I Cherson I Januari. Jag dubbelkollade precis.Cornucopia skriver idag om ytterligare en död svensk;
15:08 Det ser ut som ytterligare en svensk fallit i strid i Ukraina, dvs totalt fyra. Den fjärde föll i Cherson för en prickskytt tidigare i januari och har varit okänd utanför närmsta kretsen.
Jag med och jag trodde ju att en så pass stor och etablerad organisation var lite mer seriös än så. Jag fortsätter nog att skänka pengar till gräsrotsrörelserna. Det har fungerat klockrent vad gäller ukrainakriget där man ser resultatet av dina pengar tydligt.Fy fan! Såg kalla fakta idag ang Unhcr
Mer konkret, vilka sådana gräsrotsrörelser kan vara relevanta att skänka till?Jag med och jag trodde ju att en så pass stor och etablerad organisation var lite mer seriös än så. Jag fortsätter nog att skänka pengar till gräsrotsrörelserna. Det har fungerat klockrent vad gäller ukrainakriget där man ser resultatet av dina pengar tydligt.
Börja att kolla vilka de nyttiga idioterna ETC klagar på.Mer konkret, vilka sådana gräsrotsrörelser kan vara relevanta att skänka till?
Jag har skänkt till tex blåljus i samverkan, sen har jag skänkt till olika privatpersoner som kör ner till ukraina med förnödenheter, jag har skickat paket via postnord till soldaterna med varor ur deras lista etcMer konkret, vilka sådana gräsrotsrörelser kan vara relevanta att skänka till?
Lukachenka höll ett nyårstal årsskiftet 2021/2022, där han talade om att det var dags för Belarus, Ukraina, Kazakstan och Ryssland att bli ett och samma land.Vem är förvånad? Hoppas diktatorn i Vitryssland får den här informationen