D

Daun

Något som har något bra tips för min katt att slippa ha krage.
Han har fått "dräneringsrör" för att han fick en skada som vart inflammerad, och nu får han ju inte komma åt detta.
Men grejjen är den att han mår jätte dårligt av att ha krage (tratt).
Han bara slår i överallt och vågar inte gå någonstans då, äter ej,dricker ej och gick inte på toa.
Har haft av tratten på honom och då var han jätte hungrig och törstig och toanödig. Men tyvärr låter han ju ej såret vara.
Någon som har några bra tips?
Eller ska man bara stå ut?
Lider så med honom.

Sv: Krage!

Du kanske kan ta av den en stund på regelbundna tider så han kan äta och gå på lådan? Så får du sätta på den igen när han är klar.

Sv: Krage!

Jo det är väl så man får göra.
Skulle bara vara skönt om det fanns något bättre sätt för katten att lösa det utan krage.
Men han ska väl klara några dagar med krage.

Liknande trådar

Övr. Katt Vår ena hona har varit borta i 5 dagar, idag kom hon äntligen hem igen. Hon var väldigt väldigt hungrig och törstig, verkligen kastade...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Grazing
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 571
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka