Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en snart ett år gammal Birma som går å krafsar i golvet lite nu och då. Precis som om han hade varit på lådan och uträttat nått. Men han gör aldrig nått annat är att krafsa men det kan vara nog så irriterande.
Varför gör han så??
Precis samm här, fast bara med raggsockan! Tydlign så gör alla hans syskon + mamman likadant! Mycket konstigt! Han gör det ofta vid matskålen.
Den andra kissen gör det bara nångång när hon råkat dra med sig lite av sitt behov hon uträttat utanför lådan. Då få hon panik och står och krafsar, lilla stackarn!
Så gör mina katter också, men mest honan. Det är instinkten som säger åt dem att gräva ner maten, vattnet, avföringen osv. Kylskåpsdörren och väggar är också viktiga att krafsa på tycker min hona.
Hundträning Fast nar man drar ju ut pa tiden innan godiset blir levererat. Jag kallar det for spot. Mina hundar far sta, sitta, ligga pa sin spot sa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.