C
Cettan
Någon som har erfarenhet av vad som är bäst av krafft groov och hippo breed? Är det överhuvudtaget någon skillnad av betydelse på dem utom priset?
//Bambi
//Bambi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeastieBabe skrev:nu är det faktiskt så att fodret som heter "Krafft Groov" kommer att finnas kvar i sortimentet, medan "Nya Krafft Groov" oxå kommer att finnas (detta av att så många oppponerade sig mot att Krafft Groov skulle försvinna och ersättas med Nya Krafft Groov, och detta passade sig inte alls enligt många hästägare och stallchefer).. om du läser första inlägget så står det klart och tydligt "Krafft Groov" och inte "Nya Krafft Groov"..
*läser*
mackan skrev:Hej Jessica,
Har studerat och på avstånd beundrat din till synes oerhörda kunskap ang foder här på forumet länge nu.... Var och köpte foder på ett nytt ställe idag, använder normalt krafft pluss som tillskott till kornet till mitt fullblod, för extra proteins skull för att hålla hullet på honom. (han kan inte äta havre för huvudets skull Han har blivit kanon fin sedan jag började med plussen för 4 månader sedan. Nu sade min nya "affärs kontakt" att han skulle kolla åt mig om det fanns något ekvivalent från Hippo till Krafft grön pluss. Eftersom Krafft är så in i 17 dyrt jämfört med Hippon till de priser han säljer.... Men jag är rädd att han inte kollar alla värden osv..... Vet du? Finns det ett Hippo foder som är ekvivalent till Krafft Plussen? Tex det jag är rädd för att han kanske missar när han kollar är tex mineral innehållet... Ger man Krafften så ger man ju inga extra mineraler.... osv.
tusen tack om du har några insikter!