krafft miner vit

M

music

när man fodrar med lucern ska man kanske köpa "specialanpassat mineralfoder till höga Ca innehåll i grovfodret" som det står på deras hemsida. nån som vet vad det kostar? :confused:
 
Man kan inte säga generellt att man ska fodra med miner vit när man ger lucern. Det beror helt på grovfodrets mineralinnehåll.

mvh Jessica
 
Skulle personligen inte köpa några mineraler alls innan jag har analysen, eftersom det kan visa sig vara helfel det man har köpt. :crazy:

mvh Jessica
 
just nu ger ja bara havre och hö(betfor oxo)och jag vet att höt är dåligt, men nån har slarvat bort/slängt analysen i stallet för länge sen..
 

Liknande trådar

Foder & Strö Är det någon som testat Trikem Vitamins? Jag sitter här och pusslar lite med Bs foderstat inför hösten och kommer behöva byta bort...
Svar
18
· Visningar
1 676
Senast: MiniLi
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 419
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 995
Senast: tanten
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 856
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp