Kotsenskidegalla...

S

Sandee

Är det någon som har erfarenhet av kotsenskidegallor? Min häst har blivit behandlad för det, och är "friskförklarad" men vi ska till veterinären för ett sista återbesök. Men nu när jag sätter igång henne är jag rädd att symptomen återkommer, upphakning i höger bak. Min veterinär säger att det inte är lönt att behandla mer än 2 gånger sen gör det ingen nytta. Är det någon som vet?

Sv: Kotsenskidegalla...

Om du använder sökfunktionen hittar du massa information om gallor i kotsenskidan. Läs dem och återkom om du har fler frågor så ska jag försöka hjälpa till.

Liknande trådar

Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 005
Senast: Freazer
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
640
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
457
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar