Kotledsinflamtion

Svarar till er alla.

Det är så att vi igentligen skulle bytamed varandra och jag uppskatar min häst till att vara i ett värde av 60000kr klassen

Innan jag fick veta om kotledsinflamtionen kunde jag tänka mig att göra ett byte rätt av då hon lätt som rätt person för hästen, men det känsn kanske nu efter att jag ahr tittat runt lite på annoser som om denna ponny inte ens är i närheten av samma värde och det borde då alltså bli en mellan skillnad vid byte.

Jag själv blev lite orolig med alla skador men det känns som om alla skador kom fram mer när vi redan bestämmt oss att bytet skulle bli av. Så vi hade redan hunnit diskutera bytet och planerat det innan allt detta fram gick. Så det känns kanske lite dummt att dra sig ur nu? kanske bättre at be om en mellan skillnad? eftersom bytet är så pass planerat...

Usch va förvirrad jag blev av allt det här...:crazy:
Jag har haft så mkt otur med hästar så vill verkligen slippa en skadad häst igen men det låter så bra när ägaren berättar om att dne är friskförklarad och det är ingen fara med den osv.

LÄGG AV!!!! DRA DEJ UR.. BE DOM FARA OCH FLYGA MED SIN SKROT PONNY.. hRREGUD VA DU ÄR LURAD! HAR DU INTE SKRIVIT PÅ NGT PAPPER SÅ ÄR DU INTE SKYLLDIG DOM NGT ALLS. GLÖMM ATT DU TRÄFFAT IDIOTERNA OCH KÖP NGT BÄTTRE!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Önskar lite feedback från er hästkunniga människor. Vi är spekulanter på en ponny som är tänkt att bli min dotters första egna ponny...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
13 915
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar