Kostnad ridhus

Texas

Trådstartare
Är det någon som kan berätta vad den billigaste lösningen för ridhus 22x42 kan kosta totalt? Dvs inkl markarbete, underlag, sarg, belysning, portar?

Du kan alltid ta in offertförslag från t.ex Borga. PNP stålhallar, A-betong mm (kom inte på några fler) oftast har de flesta mellan tummen och pekfingret på vad ett färdigt ridhus hamnar på. :D

Annars kan du höra med entreprenör gällande markarbetet och material för dränering mm

/Diabetikern sm drömmer om eget ridhus

Liknande trådar

Anläggning Halloj! Det är dags för oss att äntligen efter 18 vintrar utan ridhus att äntligen den 19:e vintern bygga ett! Vi är en rätt lång bit in...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 545
Senast: Reville
·
Träning Hej! Vi går i tanke att bygga upp ett ridhus nu för att underlätta träningen, men någon som vet var det kan tänkas kosta. Ca.30x60m, vi...
Svar
7
· Visningar
4 643
Anläggning Jag går i tankarna på att köpa häst igen och undersöker möjligheten att ha dem hemma på gården. Vi har en väldigt stor gammal...
Svar
3
· Visningar
2 854
Senast: Fideli
·
Ekonomi & Juridik Så jag flyttade mina hästar i novemeber till nytt stall, stod i annonsen fri tillgång hösilage (ingen analys, eget) och jag frågade även...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 876

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka