Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej...
jag och en väninna har förälskat oss i Englands fina welshar, och har hittat några stuterier som har några ponnier vi ör intresserade av.
Vad kostar det på ett ungefär att transportera/importera en ponny? så man vet vilka kostnader som tillkommer...
Tack för era svar! Kontaktade en svensk transportör och dom låg på 10.000kr per ponny exkl. moms. ..... Verkar skilja en del.... Om man jämför portugalresan.
Islandshäst
Hej! Skulle vilja veta lite mer om erfarenhet av er som importerat häst från islandshäst. Ungefär vad har slutsumman blivit? Kostnad för...
Kropp & Själ Jag var med på ett benpass i måndags kväll, som visade sig mest gå ut på att vi skulle testa vårt 1RM i knäböj. Kul på sätt och vis men...
Hundavel & Ras Gud vad jobbigt det låter! Jag har också pälshund men gör betydligt mindre jobb än så (strävhår) även när det ska vara utställningsskick.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.