Kostnad för seminassistent

M

May_B

Hej alla! :bump:

det är som så att jag gick kursen för seminassistent 2009 som min dåvarande arbetsgivare betalade, jag slutade sedan där förra året och har nu fått en räkning på kursen för att de anser att jag inte jobbade tillräckligt länge för att "betala av den" så nu undrar jag vad den kostade inkl. och exkl. moms. för att kolla så deras uppgifter stämmer (litar inte direkt på dem!)

Har ringt till ASVH som står för kursen men deras växel är ej öppen fredagar så jag tänkte höra om det finns nån klok bukefalist som vet medans jag väntar på måndag.:confused:

Sv: Kostnad för seminassistent

Är det ens lagligt att göra så? Det borde du kanske kolla upp... Eller är det något som står i ert kontrakt att de betalt mot att du jobbar som assistent si o så många år efter det?

jag vart ju inte direkt lagligt anställd...

jag tänker inte betala det dom kräver men jag vill göra min egen uträkning på vad ja "är skyldig" och göra rätt för mig

Efter 5 sekunders googlande så hittade jag att kursen 2010 kostade 16800 inkl moms.
Lägger du några fler sekunder får du säkert fram vad den kostade året innan.

Hej jag ska gå den i år, den kostar 17 500kr i år inklusive moms :)

Liknande trådar

Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 271
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp