Kostnad för fiberplex?

sissu

Trådstartare
Finns inte många trådar...... Ni som har provat.

Vad hade er häst för magproblem och vad blev det för resultat?

MVH/
 
Är det Biofarmabs fiberplex, kostar den runt 600 kr. Jag har den på prov, till bla min eksempålle som kan få störningar i sin mage när han går på bete. Så här långt verkar den funka, men den får nog funka väldigt bra om jag ska betala det priset. :D
 
Gha :cool: Ja, det var den jag menade, men då får det nog vara med provandet.

Då får han fortsätta med sin kalv/gris bakteriebalans som varit bäst hittils mot obalanser och verkat väldigt lugnande som är bra mkt. billigare och värd varendaste krona.

:bow: MVH/
 
Om du får betala 600:- för en spann så har du blivit lurad ligger mellan 350-450:- normalt beroende på var man handlar.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
877
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 676
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Upplever att strimlad betfor ger viss tuggtid. Finns det fler liknande foder? Som hästen kan svälja utan att mala sönder, men som...
2
Svar
28
· Visningar
1 402
Senast: Hgfy
·
Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: screen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp