Kort läsaren

Jamtland

Trådstartare
Har en digitalkamera med ett sånt där litet minneskort i. Men nu helt plötsligt så vill inte datorn ta emot kortet?! ELler rättare sagt, inget händer när jag stoppar in kamera kortet i datorn? Varför inte?!

Jenny
 
Sv: Kort läsaren

hmm det går inte att öppna det via den här datorn
 
Sv: Kort läsaren

Nej, det gick inte. Men efter lite funderande tog jag och skruvade isär datorn och tryckte lite extra på kortläsar kablarna och vips så fungerade eländet igen... Förmodligen är det sambon som varit en smula för våldsam med tangentbordet då han spelat spel och hamrandet har fortplantats upp till hårddisken och skakat loss sladdarna...
Så så var det med det. Jag känner mig iaf jävligt tekninsk ikväll!;)

Jenny
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
906
Senast: corzette
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Personalen på habiliteringen uttrycker sitt medkännande och tycker synd om mig som har så mycket att rodda med. Och det är verkligen...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 963
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp